nedjelja, 31. srpnja 2016.

SundayTalk: Čovjek

Na planetu Zemlji u ovom trenutku, kada ja to pišem, živi 7.440.129.296 ljudi. Taj broj neprestano raste, svake sekunde. Svake sekunde je rođeno jedno malo biće, zvano čovjek. A hoće li on zaista imati tu čast zvati se čovjekom? Jer neki ju ljudi stvarno ne zaslužuju.


Počnimo od toga da ljudi zagađuju prirodna bogatstva bacanjem smeća u more, jezera, u prirodu općenito. Zašto? Je li problem zadržati praznu vrećicu čipsa u torbi ili džepu i baciti je u prvu kantu za smeće?
Mučenje jadnih životinja; Yulin? Bojanjem njihovih dlaka u boje Pikachua? Ozbiljno, ljudi?! Možete li se vi uopće nazvati ljudima?! I tu dolazimo do prvog dijela posta. Na to sam mislila kada sam naznačila da se neki ljudi ne mogu zvati ljudima. Nije smiješno. Nije zanimljivo. Tužno je. Tužno je kako je dobrota postala sve rjeđa i rjeđa! Izađite van, napravite neko dobro djelo, nije bitno koje. Bit ćete sretniji i vi, i ta osoba kojoj pomognete.


Ratovi. Svake večeri molim Boga da se takvo nešto više nikada ne ponovi, da svijetom zavlada mir i sreća, da nestane bolesti, a da se ljubav proširi svuda. Nadam se da će uslišiti moje molitve; od svega ovoga, najviše se bojim ratova. Zašto ih širiti? Ako se to ne može riješiti na lijep način, neka se ne rješava. Ne smijemo započinjati ratove! Znamo li koliko ljudi izgubi život, ni krivi ni dužni?! Vjerovatno nismo ni svjesni toga. Sada nam je lijepo, ali kako bi nam bilo da se ponovi? Razmislite. Ja jesam i krenule su mi suze na oči. Svaka ružna riječ koju uputite nekome, svaki udarac, svaki ružan pogled... sve je to rat. Rat, samo ne onaj veliki, pohlepni, smrtonosni rat. Ovo boli, ali je isto rat na neki način. Vodite rat, a da to ni ne znate.

Make love, not war.

- U ovom trenutku na Zemlji živi 7.440.133.655 ljudi. Čuvajmo taj broj, neka samo raste i raste!
- Ovo je drugi današnji post. Prvi pročitajte OVDJE.

Do sljedećeg posta (u kolovozu, obećajem),



3 komentara:

  1. Odličan post <3

    http://doroty4.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. Diivan post :)
    Nadam se da mozes pogledati moj prvi post i prijaviti se na blog,ako ti nije tesko :)
    http://tamaraslifestyletips.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši