petak, 8. srpnja 2016.

Isprobavanje slatkiša iz Austrije

S obzirom na to da sam već duže vrijeme htjela napisati post o isprobavanju slatkiša iz neke druge države, ova ideja me jako razveselila. :) Prijatelj iz Austrije nam je donio slatkiše i ja sam ih odlučila podijeliti s vama na blogu. Većina ih je već otvorena, jer je slikano dan poslije, ali nema veze. Bilo ih je puno više, ali smo naravno sve već pojeli...

  Coca - Cola vanilla

Ova Coca - Cola s vanilijom se može kupiti i u Mulleru, ali sam je ipak odlučila ubaciti u isprobavanje s obzirom na to da je Muller jako daleko od mjesta gdje ja živim.
Iskreno, ovo me nije nešto oduševilo, okus je lijep, dosta se osjeti aroma vanilije, ali nije ništa posebno.

Ocjena: 7/10

Oreo Chocolate Creme


Veliki sam obožavatelj Orea, pa mi se i ovaj jako svidio. Osjeti se kakao, jako je ukusno i preporučujem da probate, iako mi je bolji original od ovog čokoladnog. :)

Ocjena: 9/10

Fritt


Ovi bomboni su slični kao naši KiKi bomboni, izgledaju kao žvakaće gume, ali nisu. S okusom su voća i jako su ukusni! ☺

Ocjena: 9/10

Nimm2 soft

Ovi bomboni su izvana slični kao KiKi, a kada zagrizete postane kiselo. Sviđa mi se samo naranča i limun, dok su trešnja i jabuka totalni promašaj.

Ocjena: 6/10

- To je sve što je ostalo od pune vreće slatkiša iz Austrije. :')

Što vi mislite o ovim slatkišima? Jeste li probali nešto iz ovog posta?

Do sljedećeg puta,

3 komentara:

  1. Odlican post! Izgled bloga je savrsen, jako mi se svida! Oreo s cokoladnom kremom izgleda prefino *-*

    kreativanblog.blogspot.com ♡

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican post! Izgled bloga je savrsen, jako mi se svida! Oreo s cokoladnom kremom izgleda prefino *-*

    kreativanblog.blogspot.com ♡

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post! Oreo izgleda predobro. Uclanila sam se na tvoj blog, nadam se da ces uzvratiti! ☺
    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši