petak, 28. listopada 2016.

5 stvari koje želim raditi češće 🍁


Koliko puta vam se dogodilo da u moru obaveza i manjka vremena zaboravite na svoje hobije, želje i snove? Meni bezbroj puta. Uvijek postoji nešto što želim, a nikako da učinim to i da poduzmem nešto oko toga, pa zbog toga te neke stvari često zapostavim.
Topli čaj je tu, pa možemo početi s pisanjem posta!



1. Fotografiranje! 
Fotografija je nešto što me ispunjava. Istina, fotoaparat mi je gotovo uvijek prazan, ali to je samo iz jednog razloga: često ga upotrebljavam. Ipak, meni nedovoljno. Voljela bih se više posvetiti fotografiranju i raditi to još češće, jer rezultati uz malo volje i truda mogu biti fantastični!

2. Čitanje!
Osim obaveznih lektira, ponekad pročitam i neku koja mi se čini zanimljivom u školskoj knjižnici. Ako mi se ne svidi, vratim je u kratkom roku, ali najčešće pročitam svaku koju uzmem, jer su poprilično zanimljive. Jesu, ali bih voljela pročitati i neku iz gradske knjižnice, neku sasvim novu. Ne posjećujem gradsku knjižnicu, ali bih samim tim posjetima češće čitala, tako da definitivno želim više čitati.


3. Putovanje!
Ne vjerujem da postoji osoba koja ne voli putovati. Okej, ne volim ni ja sam put, sjedenje na jedno te istom mjestu dva - tri sata, ali volim samo putovanje, upoznavanje novih mjesta, kultura, krajolika. Ne putujem puno, ali čak i da idem na mjesto udaljeno par kilometara, a da ga tek upoznajem, bit će mi zanimljivo.

4. Pisanje postova!
Definitivno jedna obožavana stvar među nama blogerima koju sam, nažalost, zapostavila. Zbog početka školske godine i manjka inspiracije se dogodilo to da rjeđe pišem, ali uspijevam pisati barem jednom tjedno, što je ono minimalno, smatram da mogu tijekom tjedna pripremiti post i izbaciti ga vikendom.

5. Uređivanje sobe!
Pod ,,uređivanje sobe" ne mislim generalno na ukrašavanje zidova, panoa i slično, već na stvarnu urednost sobe, koja je preko školskog tjedna u potpunom kaosu. Ali ipak, subota znači sređivanje sobe, pa to i nije toliko strašno.


Instagram: blogger.pink
We Heart It: @perfect_butterfly
Email: anniefashionblog@gmail.com

Do sljedećeg posta,


Broj komentara: 7:

  1. Odličan post! Baš sve super napisala i objasnila ♥

    https://enotes10.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post! Baš sve super napisala i objasnila ♥

    https://enotes10.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  3. Prvi put sam na tvom blogu i moram ti reći da mi je super tvoj banner i sve ostalo, dizajn je stvarno vrh i samo tako nastavi, sad razmišljam o tome da i ja nešto slično napravim kod sebe. Puno sreće. ♥

    aminique.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post draga,sve si super opisala!♥

    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post, jako mi se sviđa <3
    Slike su savršene <3

    http://doroty4.blogspot.hr/2016/10/autumn-pictures.html

    OdgovoriIzbriši
  6. Presladak mi je ovaj tvoj blog, uvek me odusevis lepim tekstom!

    Beba, www.bebagottel.com | Instagram | Facebook

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post! Jako mi se sviđa ideja i slike su ti predivne *-*
    Ako imaš vremena učlani se u moj blog (uskoro giveaway): This is my life

    OdgovoriIzbriši