petak, 21. listopada 2016.

Škola, glazba, trening, zubiii? 🍁


Nakon dvadeset dana, konačnooo novi post! Jednostavno vam ne mogu opisati koliko mi je Blogger nedostajao, koliko sam željela napisati novi post, ali nikako. Nastala je takva blokada, da sam jednostavno jedno vrijeme prestala pisati. Od sad ću se potruditi pisati barem jednom tjedno, jer otkako je škola počela stvarno nemam toliko vremena, a ako ga i imam, iskoristim ga za nešto drugo. Tu je i trening dvaput tjedno, i ne krivim odbojku za rijetkost pisanja, ali željela sam podijeliti s vama neke stvari koje mi se događaju u zadnje vrijeme.
Što  Iskreno, nemam volje za pisanjem, ali obećajem da će se to popraviti!


Što se tiče glazbe, u zadnje vrijeme slušam apsolutno SVE. Stvarno češće slušam glazbu i to mi je drago, jer zaista volim svakakve pjesme.


Slatkiše obožavam, kao i svaki normalan čovjek (šalim se, naravno :D), pa ih jedem dosta često. To je problem za moje zube, jer su vrlo slabi i osjetljivi, pa često idem zubaru, no od toga nema ništa. Ne mogu reći da su loši, ali brzo se kvare i ti posjeti zubari ne donose neki napredak.
Ali ipak, tko može odoljeti?

Nakon ovog kratkog posta slijedi još jedan, sutrašnji, koji će biti zanimljiviji, nadam se. Ipak, drago mi je da sam podijelila neke svoje ,,dogodovštine", ako ih uopće mogu tako nazvati. Volim pisati ovakav tip postova s vremena na vrijeme, tako da ih očekujte svakih mjesec dana, otprilike.

Kako je vama prošao ovaj tjedan? Polovica mojeg tjedna je prošla u bolovanju i produženom vikendu...

Do sljedećeg puta,

1 komentar:

  1. Sjajan post,svidja mi se tvoj nacin pisanja!
    Pratim te,uzvrati
    jovanaslife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši