srijeda, 14. prosinca 2016.

Winter Essentials

 Pozdrav svima!


Za tjedan dana službeno počinje zima - vrijeme hladnih i grubih vremenskih pojava. Zima kao zima je hladna, pa treba posebno pripaziti na njegu i zaštitu svoje kože, kose i tijela.
Današnji je post upravo o tome, donosim vam stvarčice bez kojih vam zima jednostavno ne može proći. Ako vas zanima, čitajte u nastavku. ☺

1. Krema za ruke

Ne mogu zamisliti zimu bez kreme za ruke, doslovno je nezamislivo. Ne znam kako je u vašem slučaju, ali moje ruke su strašno osjetljive i često su grube i u krasticama tijekom zime. Kreme mi zaista puno pomažu u tom slučaju, najbolje Nivea, a onda i Balea te Ziaja kreme.

2. Losion za tijelo

Ziaja losion za tijelo je nešto najsavršenije što sam probala za njegu. Nije skup, oko 30 kn, a zaista je savršen. Ostavlja prekrasan miris, a koža je nakon njega savršeno nježna. Preporučujem vam da ga kupite, nećete se pokajati, vjerujte mi. :)

3. Balzam za usne

Došli smo do moje najdraže stvarčice u svako doba - balzami za usne, ili, kako svi kažu, labela. Ovo je nešto što obožavam, a zimi su mi usne posebno ispucane, pa koristim labela još više. Trenutno koristim ovaj Labello Cherry shine i predivan je. Ostavlja crveni trag, ne prejako, sasvim prikladno za školu. Zimi volim koristiti i labela od mandarine ili nekog sličnog voća koje me asocira na zimu, jer mi je tako još ugodnije koristiti.

4. Svijeće

Svijeće. Svi ti mirisi, boje, veličine i oblici... Nešto predivno. Obožavam paliti svijeće, stvaraju predivnu atmosferu u prostoriji i jednostavno ih obožavam. Nisam isprobala Yankee Candle, ali sam ih pomirisala u Mȕlleru i oduševila sam se mirisom, no ipak su preskupe za moj ukus.

5. Rukavice, šal i kapa

Moje najbolje prijateljice tijekom zime su rukavice. (Okej, ne doslovno.)
Ne znam kako bih preživjela da ih netko nije izmislio, zaista mi koriste i ne mogu zamisliti zimu bez njih, kao i bez kape ili šala.

To bi bilo to za ovaj post. Da napomenem samo, izašao je moj post na Famozi, pa ako vas zanima, pročitajte i ostavite komentar.
http://www.famoza.net/anin-blog-samopouzdanje/

Do sljedećeg puta,

Nema komentara:

Objavi komentar