ponedjeljak, 30. srpnja 2018.

10 stvari koje moraš učiniti do kraja ljeta!

Za dva dana počinje kolovoz - zadnji mjesec prije vraćanja u školske klupe. Uh, čim pomisim na to hvata me nervoza. Dodatni stres mi stvara činjenica da ljeta skoro nije ni bilo - vrijeme je užasno. Ipak, odlučila sam da me ništa neće spriječiti da uživam u ljetu! I kiša ima svoje čari, zar ne?


1. Otići na kupanje još nekoliko puta!
Ovo je nešto potpuno normalno, ali ja sam netko tko rijetko ide na bazen, i vjerujem da nisam jedina. Nekad me sprječavaju ženski problemi, nekad vrijeme (zato postoje zatvoreni bazeni), nekad prijateljice ne mogu ići. Upravo zbog toga sam odlučila da moram otići na bazen još koji puta!

2. Isprobati nove recepte
Recept za keksiće, domaći sladoled, osvježavajući napitak.. U planu imam isprobati recepte za nešto novo i tako se zabaviti, a i naučiti ponešto.

3. Imati photoshooting
Ima li što bolje od dobrih ljetnih slika na Instagramu? Pitaj frendicu da se slikate, lijepo se obucite i našminkajte, nađite dobru pozadinu i to je to! Trenutno se možete slikati u suncokretima, sigurno ćete imati dobre slike.

4. Vozati se, šetati, trčati...
Nakon ljeta nažalost nam dolazi jesen i nećemo imati baš puno lijepog vremena za rolanje, vožnju biciklom i šetanje, tako da je ljeto pravo vrijeme za to. Mislim da je dobra zabava zagarantirana, a usput je i zdravo tako da nećeš pogriješiti ako odabereš vožnju umjesto da sjediš kod kuće. :)

5. Ići u shopping
Škola počinje trećeg rujna, tako da do kraja ljeta moram kupiti nove stvari za školsku godinu, a osim toga planiram kupiti i nešto od šminke i kozmetike.


6. Organizirati sleepover ili kavu s frendicama!
To može biti gledanje filmova, trač partije, puno grickalica i pića, bilo što, samo da se družite. Ako si u mogućnosti organiziraj sleepover s frendicom i uživajte.

7. Ići na neko putovanje
Nebitno ide li se u veliki grad ili u neko manje mjesto, bit će ti zanimljivo putovati. Povedi društvo, dogovorite se gdje ćete ići i obavezno to sve zabilježi fotografijama.

8. Isprobati outfite/šminku koji ti već dugo stoje sa strane
Isprobaj odjeću koju ne nosiš, ako ti ne odgovara pokloni ju nekome. Pripremi outfite za ,,nemam što obući" tako da uvijek znaš što ćeš nositi. Isprobaj i neke nove makeup lookove, poigraj se bojama i općenito šminkom.

9. Riješi stare knjige
Knjige od prošle školske godine ti još stoje razbacane u ormariću? Vrijeme je da ih makneš i očistiš prostor za nove knjige. Vjeruj mi, sigurno ti se neće dati to raditi kad krene škola, a tada ćeš morati.

10. Uživaj u ljetu!
Koliko god da ti je sada dosadno, ljeto će ti nedostajati kada dođe ružno vrijeme (još ružnije nego sada), tako da uživaj i iskoristi svaki dan maksimalno. Trudi se imati što produktivniji dan i raditi nove stvari, isprobavati i stvarati.

Instagram: @blogger.pink, @wearetesseris
Mail: anniefashionblog@gmail.com

Do sljedećeg puta,



Broj komentara: 12:

  1. Izdvojila si definitivno najbolje načine za provesti ljetne praznike. Odličan post.

    isabelabreber.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Zbog vremenskih prilika ove godine sam išla na kupanje samo jednom, tako da je to prvo na mojoj listi, a i većina ostalog je u planu. Super post.
    P.S. prvi put sam na tvom blogu i čudi me što ga nisam ranije 'otkrila'. Fenomenalno izgleda! ❤️

    Milicaimp.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  3. Idem na more sad za koji dan i tu ću uživati maksimalno. Slikanja, spavanja i druženja sa drugaricama sam imala čitavo ljeto. Jedino što nisam radila a spomenula si u postu jesu recepti, s' obzirom da nisam baš najbolja u kuhinji vjerujem da bi za mene spremanje nečeg slatkog u kuhinji bio pravi izazov. Probaću:D
    Sjajan post i veoma dobre ideje:D

    https://sosihappylife.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Oko 2-3 stvari sa ove liste jos nisam uradila, ali namjerava zasigurno! Hvla ti na divnom postu i inspiraciji. Dopadaju mi se fotografije koje si odabrala. :)
    Mnoog mi se svidja tvoj blog pa sam te sa zadovoljstvom zapratila. ♥
    Novi post je na blogu i mnogo bi mi znacilo da ostavis komentar. :)♥
    GLOWLLIE

    OdgovoriIzbriši
  5. Definitivno planiram otići na kupanje, krajem osmog mjeseca sam na izletu a šoping svakako odrađujem početkom rujna :)
    Odlične prijedloge si nam dala!
    Želiš li da se međusobno zapratimo ?
    xshoppingholicx.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Ko sta radi, ja citam ovakve postove i prikupljam inspiraciju za zadnjih mesec dana leta hahah. Dala si mi mnogo dobrih ideja, tako da hvala ti na tome 😊❤ Odlican post ❤❤

    Novi je na mom blogu, ako bi zelela da pogledas----
    mellowcent.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  7. Veoma interesantan post, svidja mi se :)

    Pracenje za pracenje ?

    http://www.alexandarstanisavljevic.com/

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličan post, veoma zanimljivo! :)
    Zapratila sam te, ako možeš da uzvratiš :)
    www.minnieart.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. We should definitely enjoy summer to the fullest because soon it will be gone.

    www.fashionradi.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Baš mi se dopada ovaj post ali i stvari koje si nabrojala i opisala. Definitivno ću imati u vidu par stavki i potrudiću se da ih ispunim do kraja leta. Hvala na predlozima! Divan post, draga. ♡♡♡

    www.iammilitza.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Odličan post i jako korisni savjeti. Svakako će mi dobro doći :)

    GIVEAWAY NA MOJEM BLOGU!
    http://doroty4.blogspot.com/2018/08/heklano-se-vratilo-u-modu-giveaway.html

    OdgovoriIzbriši
  12. Sjajan post i divne ideje, deff planiram uraditi bar nesto od ovu listu x)

    http://it-s-such-a-wonderful-life.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši