subota, 13. veljače 2016.

Valentine's day: room decor + easy treat❤

Pozdrav, drage moje!
Evo mene nakon duže stanke i ispričavam se zbog toga, da ne pričam puno o tome, samo ću reći da nisam imala neke volje pisati i evo, napokon se vratila!




Tema današnjeg posta je Valentinovo, Dan zaljubljenih, Valentine's day, kako god vi to nazivate. Meni je najljepše bilo napisati Valentine's day, pa je zbog toga naslov na engleskom.
Ono što sam ja napravila za svoju sobu, a vrlo je jednostavno, je ovaj okvir i unutra poljupci. Vjerujem da znate kako sam to napravila, izgleda predivno, a stvarno se lako pravi. Uzela sam pet različitih ruževa/labela za usne, svaki od njih stavila na usne, izljubila papir i to je to. :)




Sljedeće što sam napravila jest ovaj milkshake. Preukusan je, obožavam ga i pravim ga često. Usput, odgovara i današnjoj temi!

Potrebno:
- dvije banane
- mlijeko
- jagode/maline/..

Izrežite dvije banane i stavite ih u blender. Dodajte voće koje ste odabrali (preporučujem zaleđeno šumsko voće, sasvim malo) i ulijte mlijeko, dovoljno da prekrije voće. Ja sam odabrala kupine, ali možete bilo što drugo.



Ova dva laka su mi prekrasna i baš primjerena za Valentinovo:
















Podsjećam vas, Valentinovo nije samo Dan zaljubljenih. Nema veze ako ste single, pokažite ljubav prijateljima, obitelji, razveselite ih komplimentom, jer sitnice čine život. Ovo je samo prilika da iskažete svoju ljubav, koju trebate iskazivati svaki dan. ♥


Komentirajte kako vam se svidio post, ostavite link svog bloga (uz komentar) i dajte mi lajk ili unlajk. Do sljedećeg posta, uživajte!


21 komentar:

  1. Mnogo mi se sviđa ova dekoracija, baš si kreativna... <3 <3 <3
    Ovo sa slikom je stvarno superr mislim da ću isprobati...
    Ako hoćeš možeš se učlaniti na moj blog...uzvraćam...

    https://modernastreberka.blogspot.rs/
    https://modernastreberka.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam se na tvoj učlanila...meni je žao što ti nisam juče odmah odgovorila imala sam obaveze...
      Pišem to jer sam videla obrisane komentare...ja svoju reč uvek održim :)

      Izbriši
    2. Komentare sam obrisala jer sam krivo ostavila link bloga, pa mi je bilo glupo ostaviti. :)

      Izbriši
  2. Super su ideje, bas originalne. :D
    Nikad niwam videla ovo sa usnama do sada. :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se ta ideja s poljupcima baš svidjela zbog Valentinova, a može poslužiti i kao dekoracija tijekom cijele godine. :) Hvala ti♥

      Izbriši
  3. Sviđa mi se post, slike su prelijepe kao i izgled tvog bloga. :)
    pogledaj moj blog i učlani se / uzvratit ću http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/02/recenzija-planetspa-maslac-za-tijelo.html

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlične, kreativne ideje! Slike su predivne!

    Ps. tvoj sam novi član!

    fandbportal.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post,jako mi se sviđa.Ako želiš pogledaj moj blog http://doroty4.blogspot.hr/2016/02/bed-time-tag.html i učlani se (uzvračam)

    -Ps:ako želiš neki collab post,javi se :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Za collab me možeš kontaktirati na anniefashionblog@gmail.com :)

      Izbriši
  6. Divan blog i sjajan post! Dala si mi odličnu ideju za sledeći Dan zaljubljenih :)

    Milica's diary

    OdgovoriIzbriši
  7. Presladak diy!Odlican post!

    Poseti moj blog i uvalni se ako zelis a zatim javi u komentatima kako bih ti uzvratila!

    girlsstuffblogg.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Extra post,Ana! :) Jako mi se dopada tvoj izgled bloga.
    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  9. Sjajan post! Ideje mi se baš sviđaju, a što je još bolje, mogu se iskoristiti za bilo koje doba godine. Baš inspirativno, možda nešto od toga i pokušam :)
    Pogledaj novi post kod mene: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši